efter olyckan - förändrades allt ? stämmer det?

(bilden togs igår i brunnsviken - kärlek till sol)
Varit med om en olycka igår. Det har fått mig inse hur viktigt livet är, för idag fick jag en världens bästa på allas hjärtans dag present förskott från Angel. Tanken slog att jag aldrig skulle få veta det.
Men det finns tusen tusen små saker som man vet aldrig vad man kan få av livet.
Olyckan var ren ett öde. Igår på morgon/dag hade jag och Angel en underbart morgon & vi promenenade till brunnsviken. Vi pratade om konstiga saker dvs mellan liv och död samt om hur framtid. Allt möjligt och det ledde till att vi varit med om en bil olycka. Bilen är trasigt, helt pajad men vi överlevde.
Därefter hade vi lustiga historien om bilolyckan. Vi förvandlade det till ett skämt som skulle kunna få oss att skratta men samt är vi innerligt glad att vi hade turen den dagen. Det fick oss vakna till.
Man ska leva livet för man vet ALDRIG vad som skulle hända.
Angel fick ett citat innan olyckan:
"Med skönhet kommer stor makt.
När allt är så vackert då kommer olyckor när man minst anar det.
Med dålig väder då är vi på vakt.."
Och det hände oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0