my short visits to GALLAUDET University.

När jag kom på besök i USA insåg jag hur mycket jag saknade USA, Gallaudet University & NEW YORK - my crazy city! Jag kom dit med David Farkas och vänner i Gallaudet blev så lyckliga av att se mig trots de inte visste att jag kom & överraskade dom. Stannade där i två underbara veckor.

Mys.
Vänner.
Pojken.
Football.
Cafeteria.
Dorm.
H-street.
New york city.
The old siam.
Skipbo.
Homecoming.
Epic week.
Basketball.
Bash.
Ballroom.
Kegbus.
Shoppa.
...
...
..
En tråkigt nyhet - jag fotade inte mycket. Skäms liksom lite över mig. Ksk är min kamera jag gömmer för.. den är liksom en lite lustigt kamera.
-
thats life. make your life fun. it is your life. your choice. nobody can take it from you. nobody can say it to you. it is only your life and you decide of your life.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0